[LAW] W roli eksperta: e-zakupy, czyli jak nie kupić kota w worku

*

Wczoraj kodeksnatalerzu.pl gościł w roli eksperta w audycji radiowej Polskiego Radia 24 w programie Pogotowie Konsumenckie. Odpowiedziałam nie tylko na pytania prowadzącego, lecz i również na pytania słuchaczy, pomagając im rozwiązać własne problemy.

W audycji poruszone zostały tematy związane z reklamacjami, odstąpieniem od umowy czy spóźnialskimi dostawami towaru lub zamówionych posiłków. Poniżej wklejam link, gdzie można odsłuchać program, a także uzyskać odpowiedzi m.in. na pytania:

  • czy można reklamować jedzenie zamówione przez Internet, kiedy dostarczono nam je zimne?
  • czy nawał pracy sprzedawcy w okresie przedświątecznym tłumaczy opóźnienie przesyłki?
  • co zrobić jeśli po odbiorze paczki okaże się, że jest ona niepełnowartościowa?
  • od kogo można dochodzić odszkodowania za uszkodzoną przesyłkę – od sprzedawcy czy od przewoźnika?
  • co zrobić, jeśli firma nie odpowiada na nasze reklamacje i nie przyjmuje zwróconego towaru?

Link do programu –> tutaj.

Zapraszam!